Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Tervetuloa Tallinna Tutuksi -sivustolle. Täältä löydät tärkeimmät linkit Tallinnan-matkaasi varten. Vertaile hintoja ja lue ajankohtaisista asioista ennen reissua tai retken aikana. Varaa oma matkasi Tallinnaan ja nauti antoisan etelänaapurimme antimista.

sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Tallink uudisti Shopping-risteilyjä

TallinkSiljalla on ollut kirjavaa risteilykäytäntöä varsinkin automatkustajille. Sama toki jatkuu, mutta nyt risteilyt löytyvät kivasti Tallinkin sivuilta Ostokset ja Shopping-risteilyn alta. Kävelymatkustajien tulee yhä käydä allekirjoittamassa lupalappu juomien siirtoon Tallinnan päässä D-terminaalissa:

Tallink Pre-Order kävelymatkustajien infopiste

Automatkustajille myös Pre-Order toimii jatkossa samalla lailla kuin se on tähän saakka toiminut, eli paluumatkalla lippujen tarkastuksen jälkeen kurvataan hakemaan vähintään 24 tuntia aikaisemmin tilattu satsi oman auton kyytiin.

Tallink Pre-Order piste autoilijalle

Europalla käytössä ollut Car Order on nyt vaihtunut Europa Car Shopping nimiseksi tuotteeksi, jossa asiakas ajaa auton risteilyalukselle ja tekee tilauksen laivalla. Asiakkaan tulee saapua aamulla 8:30 autokannelle ja tilatut tuotteet tuodaan auton viereen pakattavaksi. Kätevää!

Monille ei ole vielä tuttu tämä Shuttle Car Shopping, jossa varataan paikka pika-aluksille. Varaus tehdään alukselle joka ei ole kuin tunnin satamassa, eli paluu tapahtuu samalla laivalla. Myös tämä tilaus tehdään laivalla, mutta se jännittävin juttu tässä on se, että auto ei poistu missään vaiheessa satama-alueelta. Eli kun ajat ulos laivasta, kaarrat tilauksen luovutuspisteelle ja sen jälkeen ajat autosi takaisin jonoon jossa muutkin laivaan odottavat autot ovat.

Tallink Shuttle Car Shopping luovutuspiste

Jännittävästi Tallinkin sivuilla on vielä maininta siitä että yli 22% juomia ei saa näyttää netissä, vaikka se kielto poistui tuossa kaksi viikkoa sitten huhtikuun alusta lähtien. Ehkä tähänkin tulee korjaus TallinkSiljan sivuille jossain vaiheessa, palvelisihan se asiakasta jos kaikki vaihtoehdot olisivat etukäteen näkyvillä?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti